داستان دختر و كوروش
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • تك داستان آموزنده
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داستانهای زیبا و آدرس dastaneziba.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
داستانهای زیبا




روزی دختری زیبا نزد کوروش کبیر رفت وبه او گفت:

  من عاشق تو شدم با من ازدواج کن کوروش به دخترک گفت . . .

 

من شایسته ی تو نیستم من برادری دارم که زیبا و جوان است او

  شایسته ی شماست الان پشت شما ایستاده

 

  دختر برگشت وپشت خود را نگاه کرد …

 

  اما کسی نبود…

 

کوروش به او گفت اگر عاشقم بودی برنمی گشتی…





برچسب:داستان دختر و كوروش, :: ::  نويسنده : محمود صفدری